به دنبال سوال نماینده یزد از وزیر کشور:

استاندار و نماینده مردم یزد در جلسه ای به دعوت معاون وزیر در وزارتخانه حضور یافتند

یزدفردا "به دنبال طرح سوال نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور در خصوص نحوه توزیع اعتبارات عمرانی و مسائل فراموش شده یزد، استاندار یزد به اتفاق معاون برنامه ریزی و عمرانی و تعداد دیگری از همکاران در وزارت کشور حاضر شد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی دفتر نماینده یزد و صدوق:در ابتدای این جلسه که به دعوت معاون وزیر کشور برگذار شد  مهندس اولیاء ضمن اشاره به سوابق مدیریتی خود و آشنایی کامل با مسائل کل استان یزد نگرانی خود را بخاطر نادیده گرفته شدن برخی مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش بیان کرد.

در ادامه جلسه  فلاح زاده استاندار یزد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات در دست انجام و تایید دغدغه ها و برخی اشکالات موجود به پایین بودن سطح کلی اعتبارات استان یزد و ضرورت پیگیری آنها اشاره کرد.

مهندس محمودزاده معاون برنامه ریزی وزارت کشور نیز پس از استماع و ملاحظه گزارشها ضمن تایید پایین بودن اعتبارات استان یزد برای پیگیری در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

در پایان جلسه پس از ارائه گزارش از نحوه توزیع اعتبارات در گذشته و حال مقرر شد از تجربه بعضی از استانهای موفق استفاده شده و از دستگاه های اجرایی خواسته شد تا پیشنهادهای خود را بر اساس وضع موجود و شاخصهای هدف ارائه نموده و مشکلات مطرح شده کمیته برنامه ریزی شهرستانها رسیدگی شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا